Sunnuntaina tehtiin kahden ruuan verran esine ilmaisuja, aamulla ja illalla. Nyt olen vuorotellut esineellä ja purkilla. Purkkikin pysyy maassa eikä sitä hammastella enää. Purkkia olen käyttänyt välillä siksi, kun haluan että ei vilkuile minua niin paljon kun tulen palkkaamaan vaan olisi enemmän kiinnostunut siitä etujalkojen välissä olevasta kohteesta. Namipurkilla sen saan paremmin aikaan kuin esineellä. Kun purkilla meni tuo asia vähän jakeluun, niin esineelläkin toimii paremmin ja nyt niitä olen vaihdellut. Asenne ei ole sellainen vielä kun sen haluaisin olevan, mutta katsotaan mihin suuntaan tämä tästä jalostuu. Tarkoitan tuolla asenteella sitä, että tuijottaisi korvat eteenpäin esinettä eikä korvilla välillä kuulostelisi tulenko minä vai en. Jackpottejakin välillä namipurkista löytyy eli hirvenlihapulla . Maanantaina otin iltaruuan lopulla (eka tehtiin ulkona vähän tottista) kolme ilmaisua ja ihan hyvin menee. Tänään on otettu iltapäivällä ilmaisut ja videokuvattukin ne. Katsotaan nyt mitä jälkeä sain aikaan, että tuleeko julkiseksi . Oli taas sellaiset viritelmät kameralle. Kuvalaatukin parani huomattavasti, kun perehtyi kameran eri toimintoihin. Mähän en lue käyttöohjeita ja kiroan sitten jälkeenpäin, kun joku ei onnistu. Jatkossa Raisan videot ovat siis kirkkaampia, myös sisätiloissa kuvatut