Päivällä jälleen piilonkiertoja ja taas tuli esille "ongelma", että tullaan samaa reittiä takaisin kun on mentykin. Keksin myös, että kun olen taas ottanut oikealla puolen lähetyksiä niin tätä alkoi ilmetä. Lähetän viistosti "ylälkulmaan" piilolle ja kiertää hyvin vasemmalta puolen sisään. Kun mun rintamasuunta on eteenpäin eli piilo voisi jäädä juurikin mun taakse (ja koiran helppo tulla paluujälkiä nopeammin mun luo), mutta kun ei jää. Olen pitänyt huolen etten ole edes piilon kohdalla, vaan kävelen vain muutaman askeleen eteenpäin ja piilo on yhä muhun nähden "yläviistossa", että olen oikealta puolen kutsumassa. Ehkä silloin alkuun kun tehtiin näitä niin olen ollut väärin sijoittuneena, en muista, mutta kun taas alettiin ottamaan oikealle puolen niin kiertoa ei tapahdu. Tai siis tapahtui, mutta helpommin yrittää tulla paluujälkiä. Yritti siis toisella kerralla paluujälkiä ja otettiin uusiksi. Sitten tuli vielä yksi virhe ja silloin kävelin kohti, jolloin taas palasi ja kiersi mallikkaasti, jopa sen oloisena että tiesinhän mä ja teki ihan vauhdilla. Tämän jälkeen ei tullut virheitä vaan sujui oikein mallikkaasti, joten varmuutta vain lisää.