Näitäkin on otettu joka päivä ja etenee tasaisen tappavaan tahtiin . On tehty välillä kierto ilman että käyn piilolla ja onnistuu aika kivasti, välillä paremmin ja välillä huonommin. Jos menee huonommin niin silloin lähtee vähän epävarmemmin, mutta sitten lisää vauhtia ja kyllä nuo huonommatkin on menneet ihan hyvin. Kerran on keksinyt koittaa, että kiepsahtaakin ennen piiloa ympäri, mutta tähän puutuin heti (kielto ja kävelin kohti, jolloin lähti takaisin ja kiersi). Hyvä että tuli jo tässä vaiheessa, että oppiminen menee paremmin kaaliin (virheiden kauttahan näitä oikeita malleja opitaan). Toki luulen että tuota kokeilua tulee vielä jatkossakin joskus.

 Kiertoja tehty omassa pihassa ja vähän paikkaa siirretty, sen mukaan miten saan lumipenkat esteeksi ettei kierto laajene. Lentäviä lähetyksiä otettu parista metristä, kun olen itsekseni tehnyt. Mukaan on liitetty välillä myös aloitus eli perusasento (tästä palkka) ja siitä lähetys kun tuijottaa piiloa. Tänään tehtiin ekan kerran vieraassa paikassa kiertoja. Ekan kerran yritti tulla takaisin samoja jälkiä, mutta sen jälkeen onnistui. Luulen että mun piilo on jo käymässä vähän pieneksi Raisan kokoon nähden ja nyt täytyis hommata iso piilo. Otettiin ilman palkkaa, mutta kävin kiertämässä piilon ja meni ok. Lentävä lähtö saatiin nyt pisemmältä matkalta, kun Katja oli pitämässä. Ehkä vähän vajaa kymmenen metriä oli Raisan ja mun välimatka. Raisa katsoi mua (ei piiloa), kun tulin lähetyspisteeseen ja annoin käskyn "kierrä". Raisa suuntasi mua kohti ja mun edestä täysillä piilolle . Olin melkoisen varma, että jää mun luo hämmästyksissään mutta eikä mitä. Se teki oikein oppineesti homman ja meni noin metrin päästä mun edestä piilolle ja kävelin eteenpäin omaa linjaani. Tämä lähetys tehtiin nyt niin, että piilo jäi mun vasemmalle puolen "yläkulmaan".  Juoksin kyllä kiireesti vielä kutsumaan siten, että olin piilon oikealla puolen. Tästä taas jatketaan....